Ma már számodra is elérhető ez a klasszikus élmény, felnőtt balett formájában.

Felnőtt Balett Budapest, éld át az élményt Te is!

Felnőtt Balett Budapest, éld át az élményt Te is!

Miami Balett vélemény: "Azért járunk ide mert szeretjük, élvezzünk és szerintem ez a lényeg!"

Miami Balett vélemény Dömötör Andreától.

2018. október 23. - MiamiBalett

 

Azért jöttem ide, mert láttam az iskolának egy előadását, az Óznak a feldolgozását, és nagyon megtetszettek benne a pipacsok. És azt gondoltam és is lehetnék ilyen pipacs, úgy tűnt, hogy ez nem olyan nehéz, én is meg tudnám tanulni, és akkor elkezdtem ide járni.

Én mindig azt gondoltam magamról, hogy nem vagyok egy tehetséges táncos alkat, úgyhogy kicsit féltem is, hogy ez a kecses mozgás nem nekem való. Eleinte tényleg nehéz volt, és rájöttem, hogy nem olyan könnyű pipacsnak lenni, viszont nem reménytelen. Már egy év eltelt és még mindig itt vagyok.

Igazából, mindenféle ember jár ide, azt tapasztaltam. Mindenféle életkorú, alkatú, tudású, és úgy tűnik mindenki szereti. Senki nem stresszeli túl, hogyha nem tudja olyan magasra emelni a lábát, vagy nem olyan szép.

Azért járunk ide mert szeretjük, élvezzünk és szerintem ez a lényeg!

.

A bejegyzés trackback címe:

https://felnott-balett.blog.hu/api/trackback/id/tr1614317425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása